Szybkie Czytanie i Techniki Pamięciowe

  • Czy chciałbyś czytać 10 razy szybciej, zachowując wysokie zrozumienie?
  • Czy masz już dość męczarni z robieniem notatek?
  • Czy chesz na zawsze zapomnieć o zapominaniu?
  • Czy chcesz obudzić w sobie geniusza pamięci?
  • Czy chcesz czerpać frajdę i bawić się nauką języków obcych?
  • Czy chcesz, aby wreszcie chciało Ci się chcieć uczyć?

kwestia-01-2

Jeśli na powyższe pytania odpowiedziałeś TAK, to ten kurs szybkiego czytania i efektywnej pracy umysłowej
jest właśnie dla CIEBIE!

Skorzystaj z wiedzy i doświadczenia najlepszych trenerów z zakresu Efektywnej Pracy Umysłowej (EPU) i rozwoju osobistego!

Wyobraź sobie siebie samego, jak z lekkością i prawdziwą przyjemnością uczysz się języków obcych, jak bez problemu porozumiewasz się z obcokrajowcami, jak krok po kroku, konsekwentnie realizujesz swoje plany i urzeczywistniasz marzenia! To wszystko jest dla Ciebie, to wszystko jest w zasięgu Twojej ręki. Wystarczy tylko po to sięgnąć…

Pamiętaj: każda, nawet najdalsza podróż musi się zacząć od pierwszego kroku. Nie czekaj, nie zwlekaj – zrób ten krok i zgłoś się na na nasz kurs, który został stworzony specjalnie dla CIEBIE!

Zaufaj nam, a my zabierzemy Cię w najprawdopodobniej najbardziej fascynującą podróż. Podróż w głąb Ciebie, w głąb Twego umysłu w celu obudzenia drzemiącego w Tobie olbrzyma!

Mózg jest jak spadochron
– przydatny tylko,
gdy się rozwinie!

Badania nad mózgiem wykazały, że jego funkcjonowanie może się korzystnie zmieniać, gdy jest on właściwie pobudzany. Jednym z najważniejszych efektów tych odkryć było stworzenie metod treningu mózgu i metod szybkiego czytania.

Nasz program standardowo składa się z ok. 24 godzin super-efektywnych zajęć warsztatowych. Lwią część stanowią ćwiczenia praktyczne wykonywane pod okiem trenera. Dla maksymalizacji efektów przygotowaliśmy oprócz tego program samodzielnego treningu, zajmujący od czterdziestu do pięćdziesięciu minut dziennie.

Absolwenci naszych kursów, a jest ich ponad 15.000, czytają z prędkością od 1.000 do 2.000 słów na minutę, podczas gdy przeciętny Polak czyta z prędkością 150-200 słów na minutę!

Efekty

Udział w kursie Szybkie Czytanie i Techniki Pamięciowe (Efektywna Praca Umysłowa) pozwoli Ci mieć:

  • Lepsze wyniki
  • Mniej stresu
  • Więcej czasu dla siebie

Techniki i metody szybkiego czytania opierają się głównie na:

  • zwiększeniu porcji odczytywanych informacji;
  • likwidacji niekorzystnych i złych nawyków;
  • zwiększeniu motywacji do pracy umysłowej;
  • nabyciu umiejętności strategii pracy z tekstem (podręcznikiem, skryptem)
  • nauczeniu się sporządzania rewolucyjnych notatek nielinearnych (tzw. „map myśli”).

klucz-do-sukcesu

Przekładając te informacje na język praktyczny, możemy czytać z pełnym zrozumieniem tekstu o wiele szybciej, aniżeli przy wykorzystaniu metody tradycyjnej.

Wzrost szybkości czytania, który się dokonuje już podczas kursu, bywa zaskakujący dla uczestników i sięga średnio 600%!!!

Kurs „Szybkie czytanie” jest przygotowany w taki sposób, iż prezentowane na nim techniki mogą opanować i stosować wszyscy, dla których głowa jest lub będzie warsztatem pracy.

Można być dużo bardziej efektywnym w działaniu i dlatego właśnie zapraszamy Cię do udziału w naszych kursach!


PROGRAM SZKOLENIA

(4 dni, ok. 24 godz.)

DLA KOGO?

To szkolenie przeznaczone jest przede wszystkim dla:

  • osób uczących się (uczniowie, studenci);
  • osób pracujących z dokumentami i informacją, stale aktualizujących swą wiedzę;
  • kadry zarządzającej firm (kierownicy, menedżerowie);
  • specjalistów (prawnicy,lekarze, księgowi),
  • wszyscy ci, dla których głowa jest warsztatem pracy.

CELE

  • Podniesienie skuteczności przyswajania nowych informacji poprzez stosowanie technik pamięciowych
  • Szybka i efektywna nauka języków obcych
  • Przyspieszenie procesu czytania przy jednoczesnym podniesieniu stopnia zrozumienia nawet najbardziej zagmatwanych tekstów
  • Udoskonalenie technik notowania, protokołowania, sporządzania konspektów
  • Skuteczne i efektywne przygotowanie się do prowadzenia zebrań, konferencji i wykładów
  • Zwiększenie koncentracji i likwidacja stresu

GŁÓWNE ZAGADNIENIA

Szybkie czytanie

  • techniki przyspieszania procesu czytania przy jednoczesnym podniesieniu stopnia zrozumienia tekstu (o 300-500%)
  • skuteczne zwiększanie ilości dokumentów czytanych w ciągu godziny
  • techniki syntetycznej percepcji informacji z najbardziej zagmatwanych i nieprzejrzystych tekstów
Efekty szybkiego czytania
Skuteczność stosowania technik szybkiego czytania (wykres rezultatów przed i po opanowaniu technik) pokazana na przykładzie przyrostu szybkości czytania w słowach na minutę. Źródło: DemoGraph

Notowanie menedżerskie (nielinearne)

  • sporządzanie tzw. „mapy myśli”
  • stosowanie słów-kluczy, symboli, kolorów i elementów przestrzennych w celu zwiększania szybkości zapisu oraz ilości notowanych informacji
  • maksymalizacja koncentracji przy jednoczesnym obniżeniu znużenia i zmęczenia spowodowanego notowaniem
  • notowanie najbardziej chaotycznego wykładu lub dyskusji w uporządkowany i spójny sposób
  • techniki wspomagania zapamiętywania i kreatywności
  • techniki pracy z literaturą fachową
  • przejrzysty i syntetyczny charakter przyswajanego materiału
  • ujawnianie powiązań pomiędzy poszczególnymi elementami
  • szybsze i prostsze opracowywanie planów strategicznych, operacyjnych i bieżących
  • przygotowywanie publicznych wystąpień zwłaszcza podczas zebrań, sympozjów i narad

dlugopis

Techniki pamięciowe

  • synchronizacja funkcji obu półkul mózgowych
  • perfekcyjne zapamiętywanie numerów telefonów, adresów, liczb, statystyk, rozbudowanych typologii prawniczych, ekonomicznych i technicznych
  • efektywne zapamiętywanie długich wypowiedzi ustnych lub wykładu i swobodne korzystanie z opanowanych w ten sposób wiadomości
  • szybkie i skuteczne zapamiętywanie słów w obcym języku
30 slow z angielskiego
Skuteczność zapamiętania 30 słówek z języka angielskiego o wysokim stopniu trudności przed opanowaniem technik oraz postęp w ich zapamiętywaniu uzyskany dzięki stosowaniu technik pamięciowych.

Techniki koncentracji, zarządzania czasem

  • zwiększenie przedziału koncentracji, czyli okresu, w którym koncentracja pozostaje na wysokim, niezmienionym poziomie
  • opanowanie zmęczenia w pracy oraz łatwość w zyskiwaniu stanów odprężenia w stresogennych sytuacjach
  • szybkie skupianie uwagi
  • racjonalne zarządzanie czasem

Opinie uczestników kursu:

Nie wierzyłem, że kurs doprowadzi mnie do tak cudownego stanu. Było wspaniale – żałuję, że już koniec. Kurs pokazał mi nowe ścieżki, wskazówki, które zmieniły mój dotychczasowy stosunek do otaczającego świata. Kurs pozwolił mi głębiej poznać siebie oraz dostrzec błędy, które do tej pory popełniałam.

 Monika – uczennica III klasy LO

Kurs daje wiele możliwości – od sposobów osiągania dobrych wyników w nauce (co dla mnie jest bardzo ważne) – do wiary w siebie.

 Katarzyna – uczennica III Liceum Ekonomicznego

Kurs prowadzony jest w sposób bardzo interesujący. Pomimo, iż trwa tyle godzin na raz – nie jest nudny. Przerwa na herbatę jest świetnym pomysłem. Bardzo lubię tego typu kursy, ponieważ poza tym, iż uczymy się, poznajemy nowe techniki także spotykamy wielu interesujących ludzi.

Michał – student socjologii

Przychodząc tutaj, zakładałem możliwość rozwoju własnej osobowości. Brałem pod uwagę rozczarowanie i niezadowolenie. Teraz mam pewność, że wysiłek był opłacalny. Efekty już zauważyłem, a jestem pewien, iż angażując się i systematycznie ćwicząc techniki poznane na kursie jestem w stanie dojść do wyżyn możliwości swego intelektu.

Krzysztof – prawnik

Ten kurs uzależnia…

Sławek – III klasa LO

Sposób prowadzenia kursu – kompetentny i barwny. Rozluźniające dygresje, choć częste, nie są ‘jałowieniem’ przekazywanego tematu. Odprężają.

Marek – student IV roku medycyny

Kurs bardzo rozwijający. Z pewnością ułatwi mi naukę. Bardzo podoba mi się, że efekty widoczne są od razu!

Beata – uczennica IV klasy technikum

Uważam, że tego rodzaju kurs powinien być obowiązkowo prowadzony w szkołach. Wiadomości zdobyte na kursie ułatwiają naukę, a co więcej – skracają czas potrzebny na nią.

Urszula – psycholog szkolny

Kurs przydał się i to bardzo – teraz niektórzy z mojej klasy żałują że nie przyszli. Ale to jest wprost niemożliwe ile taki kurs może wnieść w życie… Teraz o wiele lepiej się z wszystkimi dogaduję i mam o wiele lepsze oceny 🙂 Jeszcze raz dziękuję!

Paulina – uczennica IV klasy technikum

Dziękuję za bardzo efektywny i przydatny kurs. Na początek podchodziłem do samego szkolenia mocno sceptycznie. Obiecywane rezultaty wydawały mi się „z księżyca”. Rzeczywistość przerosła jednak moje najśmielsze oczekiwania. To niesamowite, ale dzięki udziałowi w szkoleniu prowadzonym przez Leszka, czytam/przerabiam około 20 książek miesięcznie! Polecam to szkolenie, jako bardzo wartościowe i niezwykle przydatne.

Dariusz – przedsiębiorca, doradca i coach